crazycoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aynen ben de bu sene mezun oldum tercih yapıcam ve gelicek inş., gittiğim bölüm öenmli mi bunu okumak içn, din kültürü öğretmenliği kazandım diyelim seneye buna da kayıt olablirmiyim?
Bende dikap yazdım bakalım aynı durumdayız hocam inşallah gelir sorumuzu cevaplıyacak arkadaş yokmu ?