Merhaba arkadaşlar,
Tam karşımda Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı var hergün 10-11 gibi bi başlıyorlar 2 ye kadar falan devam ediyor 3-5 gün olsa neyse tüm yaz boyu çalıyorlar her sene oluyor boyle bunu ne yapabilirim kimse istemiyor aslında ama şikayet eden yok nereye şikayet edebilirim olumlu sonuç alabilirmiyim ?
Ayrıca birde geceleri kamyonlar geliyor yanımızda lokanta var büyük şehir belediyesinin anlaşması varmış gece 12-1 de başlıyorlar 4-5 e kadar sürüyor neredeyse 150-200 kamyon geliyor kuyruk oluyor ta nerelere kadar tam evin onunde kasis var her gece hepsi hızlı bir şekilde birden fazla geçiyorlar her seferinde ev sallanıyor çok ses oluyor rahatsız oluyoruz bu konuda ne yapabiliriz ?