Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlla uno değil hocam ama max 5000 diye aratıp şahinleri eliyorum geriye de en düzgün araba bu Bunu almaktansa sabretmek daha mı iyi sizce? 60s ler alınıp satılma bakımından mı sıkıntılı yoksa teknik olarak mı sıkıntılı? Birkaç kişiden duydum da herkes alacaksan 70s al diyor.
Şahin kötü araba ama Uno'dansa Şahin al bence. 60lık parça olarak problemli. Donanımhaber'de konuları var bir bak istersen ama Şahin'ler öyle değil. Bizim bakkal Kemal amca bile tamirini yapabiliyor. Parça olayına değinmiyorum bile.