SATIŞ DEVAM EDİYOR SATILDI YAZISINA İTİBAR ETMEYİN.
Ocak 2013 te aldığım 6 Aylık Sony ericsson Xperia Arc S beyaz cep telefonu ihtiyaçtan satılıktır.2 yıl ithalatçı firma garantisi mevcuttur.Faturalı kutulu, garanti belgeli ve tüm aksesuarları mevcuttur Kulaklık kullanılmadı bile...
Telefonun herhangi bir sorunu yoktur.Sadece bu modellerin sorunu olan kılcal çatlağı mevcuttur.Onun dışında doğru düzgün kullanılmadı bile...
Fiyatı:
500
Pazarlık vardır.
para sorununu halletttim.
Hala satılıktır.Takas yapılır.Sıfır S4 veya S3 ile takas olunur
multi konu:
http://forum.donanimhaber.com/m_77743853/tm.htm