Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoğun bakımda değilse sıkıntı yoktur. İçiniz rahat olsun. Böyle durumlarda, müşaade altında tutmaları doğaldır. Kontrol yada gözlem altında tutuyorlarda diyebiliriz. Ciddi bir durum olsa doktorlar zaten söylerdi. Geçmiş olsun.


iPhone cihazım ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.
Çok şükür yoğun bakımlık bir durumu yok.Teşekkür ederim hocam cevabın için

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:56:56 -->-> Daha önceki mesaj 18:55:39 --

NuhGuleyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam amaçları sadece kontrol altında tutmak.Zaten bir şeyi olsa öyle demezler yatacak derler.Kardeşinizin iyiliği için kontrol altında tutup yollayacaklar inşallah.
İNŞALLAH hocam.Benim böyle konularda pek bilgim yok.24 saat müşaade altında kalacağını öğrendiğimde kötü birşey var diye düşündüm.Netten araştırdım ama orda da birşey bulamadım.Sağolun siz biraz kaygımı düşürdünüz