Forum çamlıkta yanlız gidipte pizza ya da hamburger yiyeceksek bence olmaz bir lokantada yiyelim bence katılım çok olursa bayramyeri yada çınarda bir çok lokanta mevcut bunlardan biri ile anlaşılıp fiyat cazip hale getirilebilir.