Konu
R10 - Denizli Şubesi Iftar Yemeği
08-07-2013, 09:35:04
#3
MehmtKecelioglu
Forum çamlıkta yanlız gidipte pizza ya da hamburger yiyeceksek bence olmaz bir lokantada yiyelim bence katılım çok olursa bayramyeri yada çınarda bir çok lokanta mevcut bunlardan biri ile anlaşılıp fiyat cazip hale getirilebilir.