NoraDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki bu anormalliğin böyle devam etmesi kanal için sorun teşkil eder mi hocam ?
Sorun teşkil etmez ben aylardan beri %10 üstü ile ödeme alıyorum, %12 - %15 olduğu oluyor kimi günler.

TBM oranın en fazla 3 cent filan oluyor ortalaması ise 2 cent.

Niche olayını pek denemedim TR videolarında çünkü reklam verenlerin ödediği meblağlar yeni hocam.

ENG video'larda niche değil izleyen ülke etken. Dünyanın en iyi nichesini yakala izleyenler hindistan ve benzer ülkeler ise kazanagın belli.

En kötü niche olsun USA, UK, izleyenin olsun daha fazla kazanırısın
Benim tecrübelerim bu yönde. Niche değil izleyen ülke'dir önemli olan