Kayıt 11 Temmuz'dan itibaren gerceklestırılecektır.
E-devlet üzerinden kaydını bizzat kendim yapacağım.
Harcını siz kendiniz yatırın. Pasaport Kayıt hakkım için 175 lira istiyorum.
Pazarlıksız.
İlanım Yoruma kapalı, aklınıza gelen sorular için pm atabilirsiniz.