Konu
Bu kızı bulana 10.000$ veriyorum - Aşık Oldum
05-07-2013, 00:48:31
#3
xFactoria
bu kızdan güzel bi seiyuu çıkar bence, çocuk karakterlerin sesini canlandırabilir