Evet buda çok şirin konuşuyor.

RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zevkler ve renkler tartışılmaz haklısınız hocam ama 10.000$ siz bana verin size Adrian Limayı getireyim.
Hocam, ben güzellik vs yada aşık olma yönünde konuşmadım ki. Sadece çoook şirin konuşuyor, hareketleri vs. çok hoş onun için diyorum. Gerçi Asya`lıların geneli öyle.

Yoksa güzellik ve tarz bakımında hoşuma gidecek kız budur.