Merhaba arkadaşlar,

Yaklaşık olarak 2ay kadar önce kurduğum ve hergün ilgilendiğim bir sitem var. Hitlerim 400 civari seyretmekte. SEO konusunda açıkçası teknik kısımlara pek hakim değilim kendim hazır olarak kullandıgım eklentiler ve %40civari SEO bilgimle SEO'sunu kendim yaptım. İndex hızım biraz yavaş.

Hitler şuan iyi gibi ama siteye hiç bir backlink,imleme,tanıtım vs bunların hiç birini yapmadım.

Sizce yeni ve hiti yavaş yavaş yükselen için ilk olarak hitimin yükselmesi için ne yapmalıyım?