arkadaş hala gelir vergisi diye zırvalayanlar var, ortada resmi olarak kurum yok neyin vergisini alacak devlet? Benim abd'de yayın yapan sitemin vergisini neden türkiye'de ödeyeyim?
Millet vergi memuru kesildi yahu başımıza, şu kadar kazanırsa şu kadar yapar, şunun şu kadarnı ödemek şarttır bıdı bıdı...Dostum bunlar birer dahi...
Bu tür konular da artık açılmasın, hep aynı zat açıyor bu konuları...
öfkeyle kaşınıyorlar başka birşey değil.