Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsmi Kezban olanlar dava açabilir Ama şahsen bu isimde gitmenizi istemem. Olaya farklı bir açıdan bakarsak, Kezban ismindekileri hedef almış oluyorsunuz. Bu isme sahip kızların ne günahı var ? Olaya biraz acıyasyon kattım sanırım Ama yinede bu ayrıntıyı unutmayın bence.


iPhone cihazım ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.
Ares adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kezban sıfatı artık isimden ziyade birtakım bayanlarla özdeşleşti. O yüzden sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
arkadaşla aynı fikirdeyim isimle bi bağımlılığı kalmadı artık