İsmi Kezban olanlar dava açabilir

Ama şahsen bu isimde gitmenizi istemem. Olaya farklı bir açıdan bakarsak, Kezban ismindekileri hedef almış oluyorsunuz. Bu isme sahip kızların ne günahı var ? Olaya biraz acıyasyon kattım sanırım

Ama yinede bu ayrıntıyı unutmayın bence.
iPhone cihazım ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.
Kezban sıfatı artık isimden ziyade birtakım bayanlarla özdeşleşti. O yüzden sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
arkadaşla aynı fikirdeyim isimle bi bağımlılığı kalmadı artık