kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


peki bundan bişey çıkar mı arkadaşlar ?
Galiba çıkar hocam 4 yıllık.Başarı sırası önemliymiş herkes öyle diyor.Yarın okula gidicem konuşcam