UzmanHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Nokia 1100 Telefonumda çok oynardım hele Trenle yolculuklarda
aynen eski model başlığı ondan attım. 3310 var ilk cep telefonum şarzımı hep onla bitirirdim