Google'dan saldırı mı aldı r10? Bir arama motorunun dahi ipleri engellendi?

Sıralamalarda otoriter siteler üzerinde rütuş yapılıyor. O yüzden değişimler can sıkıcı olabiliyor. Son iki haftadır otoriter siteler tek konu girmiş olsa bile, sıralamaya çok yüksekten giriyorlardı. Şimdi bir nebze düzelttiler fakat bu seferde bir çok site, ana kelimesinden oldu.

Bu yaz sadece webmasterlar için değil, Google için de çok sıcak geçeceğe benziyor. Sonunda spam yapanlar kazanırsa pek şaşırmayacağım.

Askıya alınmış adwords hesapları hızla açılmaya başladı. Artık yol bile gösteriyorlar. Şunları yapın hesabınızı açalım diye. İlk günden bu yana söylediğim gibi asıl hedef off page seo sektörü.