Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleman kendini ispat etmis zaten. Evet u20 de ilk macta 1 gol 1 asistle oynadi. 3. Mac ta ilk yarida gorev aldi sadece. Bence kiskananlar catlasin yapcak birsey yok.
hocam kim nie kıskansın ? keşke cıksa messi gibi oynasa türk milli takımında iyi oyuncular yetişmiş olur herkes sevinir buna ama şimdi cenk şahin 10 numara giyen hakan orta sahada alpaslan bunların hakkını yeme bu cocuklar süper oynuyor u20 nin yükünü cekiyor büyük haksızlık oluyor bu oyunculara

(kişi karşısındakinide kendi gibi görürmüş demekki sen ezeli rakibin oyuncu yetiştirdikce kıskanıyodunki ezeli rakibin alt yapıdan kendi yetiştiriyodu sen bucadan hazır aldın hemen alt yapıdan yetişmiş gibi biz yetiştirdik kıskanın falan ayıp )