photoshopturk.com
Genel blog
Diğerlerini size bırakıyorum hocam

.
Photoshop sitesine ben mi logo yapacam :P :P Şaka bir yana işlerim bitince hazırlarım hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:31:41 -->-> Daha önceki mesaj 11:31:11 --
Ellerinize sağlık hocam, logo çok güzel olmuş.
arkadaşa çok teşekkür ederim logoyu yapı yolladı. emeğine sağlık bundan sonraki çalışmalarında başarılar .)
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar