bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
photoshopturk.com
Genel blog

Diğerlerini size bırakıyorum hocam .
Photoshop sitesine ben mi logo yapacam :P :P Şaka bir yana işlerim bitince hazırlarım hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:31:41 -->-> Daha önceki mesaj 11:31:11 --

RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ellerinize sağlık hocam, logo çok güzel olmuş.
akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşa çok teşekkür ederim logoyu yapı yolladı. emeğine sağlık bundan sonraki çalışmalarında başarılar .)
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar