Hocam, tema cok güzel ellerinize sağlık, ama ne özelden ne de PM ile cevap vermiyorsunuz, bu da güven sarsıyor.
r10 'a ben kısa süreli giremedim. Bana p.m. attınız. Müşteri destek sistemimiz mevcut oradan kimsenin yazdığı askıda kalmıyor. Ve mail atmışsınız, mail 'iniz yanıtlandı oradan kontrol edebilirsiniz.
Hiç bir müşterimiz ile aramızda güven sorunumuz yok.
iyi çalışmalar.