ByOus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda her blog için 200 kelimelik yazı derken, 4 blog için 4 ayrı 200 kelimelik özgün yazı mı olacak, yoksa aynı yazı 4 ayrı bloğada gönderilecek mi?
4 bloga da 4 ayrı özgün yazı hocam.