35 TL ile devam ediyoruz. 17.43'e kadar teklif gelmezse sunucu sizindir.
Ben sadece fakire yada ihtiyacı olana para gideceği için teklif vermiştim, ama sanırım ben gibi fazla düşünen yok
Edit : Tel geldi konuşurken teklifler yağmış sevindim.
Aslında sunucuyu ücretli verip bir arkadaşa olan borcumu kapamayı düşünüyordum ama gerek insanlık, gerek kişilik, gerek vicdanımız ve gerekse dinimiz gereği sevap işlemeyi de unutmamamız lazım. Bu yüzden böyle birşey aklıma geldi.
Teklif konusuna gelince, sizinde belirttiğiniz gibi BÖYLESİ özelliklere sahip bir sunucu için az sayıda teklif var, açıkcası bende biraz şaşırdım.