Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 diploma puanim varken varolan puanima neden 20-30 puan ekleniyor ?
diploma notu 0.6 ile çarpılarak çıkan sonuç lys puanına eklenir diploma notun 50 oldğuna göre 30 puan gelmiş olması lazım