barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Bekliyorum.
Ben Telefon Açtım Çaglar Bey'e Şuanda Sitesi Kapalı evet. Şuanda Tüm Sistemi 1 Sunucuya aktarıyor. ve Gerekli optimasyonları yaptıgını Söyledi. Gece Tüm Müşterilerin Bilgilerini ileteceğini söyledi. Benim ki 'de dahil.
Yorumunuz , bilgilendirmeniz için teşekkür ediyorum. PM atıyorum, cevap verirseniz sevinirim.