xR4d adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş'ta banlanmış zaten Replika işine girmemek lazım orjinale yönelelim iyi forumlar.
Replikalarda sıkıntı yok hocam , Arkadaş biraz dürüst ve sorumluluk sahibi olsaydı daha çok ekmek yerdi bu işten