Smail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu bilemem ama kapatmann bi yolu yok sizin sayfanızın begeni kodu ile suan ben bile otolike üye atabilirim size
Sayfanın organikliği gitsin diye yapıyorlar sanırım. 6 K'da takıldı dahada gelmiyor, artık sayfa organiklikten çıktımı hocam? Sayfamdan şuan memnunum gayet aktif ama o sayfayı r10'da satabilirmiyim satmayı düsündügüm zaman o gelen kişileri hiç hesaba katmadan ?