kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her ikisinin de faydaları ve zararları var.

Facebook yorum ile social backlink sahibi oluyorsun, kişinin profilinde yayınlandığından güzel bi tanıtım oluyor. Fakat site içi yorum da google açısından faydalı.

Kararımı tam olarak veremedim, hangisi ile çalışalım?
Bence, kesinlikle fb yorum kullanılmalı site içi yorumdan bir farkı yok google yazılan yorumları site içindeymiş giibi indexliyor deneme yaparak görebilirsin, sitene yazılmış bir yorumu tam metni ile arama yap eğer sayfan indexlenmiş ise o yorumdan sonra sayfa yorumunun bir bütün olarak google da çıktığını göreceksin.


prozip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben her ikisini de kullanıyorum ama benim anlamadığım facebook aracılığıyla yorum yapan hangi yazıma yaptığını anlıyamıyorum toplu olarak gösteriyor bunu normal yorum gibi hangi yazıya yapıldıysa öyle gösterme şansım var mı ?
Sadece yorumu onaylama ekranında görebiliyorsun hangi sayfa için yorum yazıldığını onayladıktan sonra maalesef gözükmüyor.