Xperia Arc S Gri Satılıktır.Orjinal şarj aleti (+ veri aktarımı kablosu) ile verilecektir.Cihazın resimlerinde görüldüğü gibi yan ve üst kısımlarında biraz çizikleri vardır.Kullanım olarak hiçbir sorunu ve bozukluğu yoktur.Kullanılmadığından satıyorum.

İzmir'de teslim edebilirim. Kargo ile gönderimde önce ücreti alırım.

Fiyatı uygun tuttum.400 TL dir.

Not: Hafıza kartı verilmeyecektir.


Resimleri:

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...96440453_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...17922646_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...42447056_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...08459477_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...72223561_n.jpg

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:17:36 -->-> Daha önceki mesaj 16:57:32 --

konu günceldir.