Feyyaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hepsi bana kaldı
Hesaplarım sizde var zaten.
Ödeme geçtikten sonra godaddy bilgilerini gönderirsen başlatalım transferi dostum.Skype dan yazabilirsin istersen.(blogger hesabın varsa blogu da vereyim.)
Hayırlı olsun.