Merhabalar arkadaşlar.

Bildiğiniz üzere domain.live.com adresinden ve kendi mail dns ayarlarımızda gereken değişiklikleri yaparak ücretsiz olarak kendi mail sunucumuzu hotmail servisine bağlayabiliyoruz.

Benim şöyle bir sorunum var. Tüm dns ayarlarını doğru yaptığımı düşünüyorum fakat live servisini kullanarak kendi domainimden attığım mailler gmaile gitmesi durumunda spama düşüyor.

Bundan nasıl kurtulabilirim, nasıl kurtulacağımı nasıl tespit edebilirim?

posta adresim posta@onurtirpan.com, dileyene mail atabilirim eğer ayarlarda veya mail üstbilgisini kontrol edecek olan var ise.

Yardımcı olabilirseniz sevinirim, saygılar.