Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç motor durduran trafik polisi görmedim , b sınıfı ehliyetle kullansak ne olur
Vallahi hocam doğru söylüyorsun da artık yasalar eskisi gibi gevşek değil. Cezaya ödeyecek kadar param olsa zaten araba alırdım