Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücret neden bu şekilde acaba? Yani satış sebebi ve ücretteki ucuzluk niye?
emrekaratas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura tarihi nedir, ne kadar süre kullanıldı...
bir çok telefon modeli kullandım halada kullanıyorum elimde aynı model den bir kaçtane olduğu için satıyorum.

Fatura tarihi şuan aklımda değil hepsi evde 3 aylık olması lazım