Merhaba 2 sorum olacak.
1. sorum pcnin masaüstü üzerinden sesli anlatım ile video çekmek istiyorum. Bu videoların boyutları freez felan tarzında programları denedim çok fazla oluyor ve normal bir ttnet altyapısı kullanan ben için zor bir durum, önereceğiniz iyi bir kayıt programı var mı? Ve bu boyut olayını nasıl hallederiz.
2. sorum dışarıda video çekmek için telefon aldım, 30 saniyelik video 150 mb yi geçiyor. Bunu nasıl düşüreceğim düzenleyeceğim görüntü kalitesi düşmeden?
Aradım sağlıklı bilgiler bulamadım. Birçoğunu denedim istediğim sonuç olmadı.