Teslimatları bekliyoruz. siparişin 2.gününde.
Merhaba,
Siparislerinizi olusturuyoruz fakat ayni zamanda hem r10 hem diger webmaster ve hemde facebook uzerinden yurt ici ve yurt disi olarak satis yapiyoruz. Bu yuzden 1 adet sunucu ayirmistim ki doldu. 1 sunucuda 20 tane sanal sunucu acmak istemeyiz. 2. sunucu geldi fakat centos kurulumunda hata oldugu icin KVM beklemek durumunda kaldim. Bu yuzden bir gecikme yasandi.
En yakin zamanda sizin ki de teslim edilecektir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:13:48 -->-> Daha önceki mesaj 21:36:25 --
Siparisler teslim edilmistir.
Yeni stoklar atkif.