Arabayla yan yan yapmaktan ne anlarsınız hiç bilmem

1 kere lastik çektirmedim, düşünsene arabanın tüm ağırlığını bir anda motor kayışına ve aktarma organlarına, denge ve bağlantı çubuklarına, lastiklere veriyorsun. Kaç yer birden ekonomik ömrünü erken tamamlıyor. Maceraya gerek yok, sakin sürüş inan ki daha keyifli.
Hocam Gençlik işte kızları yanlıyarak tavlıyoruz