SaruCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar hocam Bendemi satsam ne yapsam gerçi işimide görüyor güzel cihaz
Teşekkür ederim. aslında telefon güzel kullanışlı ama hem nakit ihtiyacımdan dolayı hemde evde ekstradan 1 telefon boşa çıktığından dolayı satıyorum.