1,86 boy 77 kiloyum. Bikaç ay önce başlamıştım bende yaklaşık bi ay 20 dakika civarı koşup sonra aletlere geçiyordum. Ama ağırlık koşudaydı ilk etapta. Bi ay sonra koşuyu bırakıp direk ağırlıklara yüklendim. 1 ayda vücut kendini belli etti. Ama malesef devam edemedim. Devam etseydim sağlam bi vücut olcaktı kesin. Başlıcam ama yine.. Hocalar ne derse onu yapın, program dışına çıkmayın ve aceleci davranmayın.