arkadaşa katılıyorum bel bağlamak yanlış.
Yeri gelir belki normal işinizden kat kat fazla kazanırsınız ama yarın bir kapansa yada türkiyeyi kapatsalar biteriz.
o yüzden asıl işimizin önemi ayrı.