Gerekli linkleri ve resimleri paylaşıyor zaten, hikayesi yada değili bizi ilgilendirmez herşey görünüyor. Dava devam ediyor dediğiniz gibi ama şuan herşey GS aleyhine gidiyor. Zaten ilk artırımda GS'nin oraya sıcak para koymadığını ama koyması gerektiğini, o işlemi yapan spk yetkilisinin görevden ayrıldığını/alındığını herkez biliyor. Bu bile yeterli olayın seyri için ama yinede dava bitmesini beklemek lazım.
usta benim bildiğim sıcak para yerine bir mal ortaya koymuş. yani gayrimenkul felan diyorlardı. spk yetkilisi istifa etti demiştiniz. sonrasında ise dediğiniz gibi adam hakkında soruşturma açıldı. sadece gs için değil 3-4 şirketle birlikte adamın geçmişi araştırıyor. umarım zarar gelmeden yırtar. oda zarar görürse vay ki vah türk futboluna ama suçsa cezası verilsin.