bash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önce ürün sonra ödeme kabul edersen ihaleye giriyorum ve şuan ki teklifim 600 TL
Sanirim bi yanlis anlasilma var. Ve zaten once urun olmayacagini konuda belirttim bu guveni saglamak icin traderim yeterli gjbi duruyor tek seferlik satmiyorum ben surekli alis veris icerisindeyim.

Hesap makinasından Tapatalk 2 ile gönderildi.