Hak yerini buldu diye düşünüyorum. Aziz Yıldırım'ın Fenerbahçe'ye en büyük zararı verdiğini defalarca söyledik. Adam hapis yatarken körü körüne savunanlar bile vardı. Belki Yıldırım Demirören'i bir şekilde bağlarsınız tamam ama, uefa bu işe ne der demedi hiç kimse...