sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Helal olsun Aziz başkanımıza. Bir kez daha gücünü ve Fenerbahçe 'nin büyüklüğünü bizlere gösterdi. O kadar güçlü ki bir ceza aldı mı herkes bayram ediyor, Fenerbahçe o kadar büyük ki bir ceza aldımı gündemi değiştiriyor. Sen çok yaşa başkanım
Anlasilan aykutla aziz sana iyi bakmis bu kadarda korce savunulmazki bi siniri var hadi git sen bi temiz uyu sabah uyaninca yasananlarin hepsi ruyaymis dersin