O değilde daha teknik direktör almadan bi ton transfer yapıp sonra avrupadan men edilmiş olmak futbolcular açısından nasıl karşılancak merak ediyorum. Başkana yüklenseler başkanda artık yok eee kime ne dicek bu garibanlar