OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
niye kardeş çok seviniyorsunuz ya duruma ona söylemiş arkadaş hep beraber göreceğiz.
yahu yanlis dogru burda tuttugu takim dunyaya sikeci olarak uefa tarafindan lanse edildi hala gelmis bakalim trabzon avrupada ne yapacak diyor. ben utanir agzimi acamazdim ya oturup susardim sadece ama hala kinayacagi yerde gelip trabzona laf ediyorlar. nasil bir mantikdir bu.

hakliyken haksiz duruma dusmek istemiyorum.