
Arkadaşlar az önce gördüm ve indirdim facebook kuruluş hkayesi gibi bir şey, on numara şu an filmin başındayım eğlenceli gidicek gibi gözüküyor. Pek kodlama bilmem ama php, apache gibi teknik kavramlardan algoritmadan vs bahsediyor

Tavsiye ederim ancak dediğim gibi filmin başındayım ilerisi kötü olursa ben karışmam