Doan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitenizdeki videoların hemen hemen hepsinde telif hakkı var hocam. Bildiğim kadarı ile adsense politikalarına uygun değil.
aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tv logosu = telif hakkı.
O vakit en iyisi mi kullanmamak. Teşekkürler arkadaşlar.