T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen gün lahmacun sipariş ettim, birazını yedim birazını da ayırdım. Akşam bir geldim lahmacunu ablukaya almışlar ilerleyen zamanlarda düşünebilirim bende. Hayırlı satışlar..
teşekkür ederim hocam
Neymaro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim Türk karıncalar zeki. Bu Akvaryuma girdiği gibi çıkmasınıda bilirler .
sorumluluk almıyorum
AsmA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kule Yapıp Çıkarlar diye Korkuyorum hocam
FanMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanında karınca da veriyor musunuz
maalesef hocam
BurakK. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 ordan 5 ordan karınca toplasak akvaryumda mevzu cıkar
gayet hoş bi ürün hayırlı satışlar
teşekkürler hocam
Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben satabilirim 1 kolonisi 100 TL +5000 karınca mevcut toplam ağırlık (toprak dahil) 50-100 kg arasında olur kargo size ait D:
pahalı be :P