zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye insanımız pasaporta 300 lira vermekle uğraşıyor o zaman hocam?
Farklı şeyler. Bi kere telefonun yanında sürekli bu cihazıda taşımak zorundasın çünkü hattı iphone a değil bu cihaza takıyosun iphone bluetooth üzerinden haberleşiyor cihazla sanrm. Bir diğer yanı ise iphone larda jb yüklü olması lazımmış dolayısıyla şuan ios7 ile kullanmak mümkün olmuyor sanırım.