9 senedir kullanıyorum. Ben şunu söyleyebilirim ki alkole verdiğiniz değeri azaltın. Olay başkasında değil, sizde bitiyor. Alkol kullanırken yeter bugünlük bu kadar diyebiliyorsanız bırakmanız da kolay olur
Evet alkole değer verdiğim doğru.Bir çok kişiden daha dost , daha çok mutlu eden bir şeymiş gibi düşününce bırakmak istemiyorsun.
Kesinlikle olay sadece kişide bitiyor.
İçkiyi ben zevk için içiyorum, sizde zevk için, tadı için içerseniz, tadında bırakabilirsiniz.
Alkol ile içki farklıdır. İçki demek istediniz.
Siz sadece zevk için içiyormuşsunuz.Ben en az 5 tane neden sayarım.(aslında fazla sorunum da yok.)
Sizin dediğiniz sadece bir özellik.
Ama yapılması gerekenler arasında.