Hocam forum sana aitse r10 nickimle üye oldum maile aktivasyon linki gelmedi, bilgine.
Gün içerisinde üye olan tüm arkadaşlar aktivasyonunu tamamlamış.
En son 15 dakika önce yeni bir üyelik yapılmış onda da herhangi bir problem yok.
Aktivasyon maili Spam/ Junk/ Gereksiz kutunuza düşmüş olabilir.
Tekrar kontrol etmenizi rica ediyorum.