https://www.r10.net/ipucu/833670-goda...i-anlatim.html

bu konuya istinaden yaptık fakat göndericinin ekranına düşüo yani şu kısma

Outgoing Account Changes

gelicek olan kişi
yani ben

Incoming Account Changes

burda yok nerde hata yapıyoruz acaba ?